Fa En چهارشنبه 11 مهر 1403 ساعت 16 و 52 دقیقه

دبیر جدید سندیکای صنایع آلومینیوم ایران انتخاب شد

دبير جدید سنديكاي صنايع آلومينيوم ايران انتخاب شد

باشگاه آلومینیوم: در جلسه‌ای که در تاریخ 4 مهرماه سال جاری در دفتر سندیکای آلومینیوم ایران برگزار شد با موافقیت اکثریت اعضا، آقای ابوالفضل رضایی به‌عنوان دبیر سندیکا انتخاب شد.

5 ساعت و 10 دقیقه

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، در این جلسه که با موضوعات بررسی بازار آلومینیوم و پیش‌بینی تغییرات احتمالی در بازار در دولت جدید، تهیه و اعلام اطلاعات موردنیاز در رابطه با مشکلات فعلی صنعت آلومینیوم و ارائه پیشنهاد و راهکار برای بهبود آن، جایگاه جدید تشکل‌ها با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری و... در دفتر سندیکای صنایع آلومینیوم برگزار شد، در ابتدای جلسه مهندس گودرزی، رئیس هیأت‌مدیره‌ی سندیکا گزارشی از جلسه با وزرات صمت ارائه نمودند و مقرر شد جلسه‌ای هم با بورس درخصوص افزایش میزان عرضه هماهنگ گرد.

دکتر محمدتقی صالحی، رئیس مرکز تحقیقات آلومینیوم دانشگاه علم‌و‌صنعت و مدیر مسئول نشریه‌ی خبری-اقتصادی آلومینیوم نیز در این جلسه حضور داشتند و گزارشی از تأسیس شرکت نوآوری و مشاوره مهندسی آلومینیوم و اهداف آن ارائه نمودند.

همچنین در پایان این جلسه با رأی‌گیری و موافقت اکثریت اعضا،‌ آقای ابوالفضل رضایی به‌عنوان دبیر جدید سندیکا انتخاب شدند. وی در سال‌های پیش از این نیز در این منصب مشغول فعالیت بود.

تعداد بازدید : 53

ثبت نظر

ارسال