Fa En جمعه 15 تیر 1403 ساعت 23 و 46 دقیقه

برگزاری نمایشگاه آلومینیوم چین

برگزاری نمايشگاه آلومينيوم چين

باشگاه آلومینیوم: نمایشگاه آلومینیوم چین، بزرگترین نمایشگاه صنعت آلومینیوم در آسیا، فعالیت خود را در روز چهارشنبه 3 جولای، مصادف با 13 تیرماه آغاز کرد.

چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 12:30

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، این نمایشگاه به‌مدت 3 روز در شهر شانگهای و در مرکز برگزاری نمایشگاه‌های شانگهای برگزار گردید.

در این نمایشگاه سه‌روزه، شرکت‌های زنجیره آلومینیوم از سراسر جهان حضور داشتند اما بیشترین حجم بازدیدکنندگان از آسیا و شرکت‌های چینی بودند.

در این نمایشگاه، بیش از 500 شرکت آلومینیومی در فضایی به‌وسعت 45 هزار مترمربع حضور یافتند و میزبان بیش از 26100 بازدیدکننده بودند.

در این نمایشگاه فرصت لازم و کافی برای مشارکت دوجانبه شرکت‌ها و بازدیدکنندگان وجود داشته و امکان حل مشکلات صنعتی، عقد قرارداد و فراهم بود.

چین به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده و مصرف‌کننده فلز آلومینیوم در جهان، همواره جایگاه ویژه و تعریف‌شده‌ای در زمینه این فلز دارد و برگزاری چنین نمایشگاهی در چین برای این کشور لازم به‌نظر می‌رسد. تولید آلومینیوم اولیه در چین حدود 40 میلیون تن در سال است و بر همین اساس این کشور به‌عنوان قطب اصلی صنعت آلومینیوم جهان شناخته می‌شود.

بنابر این گزارش، همچنین برای تعدادی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، امکان حضور و بازدید از کارخانجات تولید آلومینیوم این کشور نیز فراهم بود.

تعداد بازدید : 152

ثبت نظر

ارسال