Fa En دوشنبه 26 شهریور 1403 ساعت 13 و 29 دقیقه

بازدید آیت الله دری نجف‌آبادی از شرکت صنایع آلوم رول نوین و گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم و کارخانه‌ آندسازی کربن صنعت امیرکبیر

بازدید آیت الله دری نجف‌آبادی از شرکت صنایع آلوم رول نوین و گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم و کارخانه‌ آندسازی کربن صنعت امیرکبیر

باشگاه آلومینیوم: بازدید آیت الله دری نجف‌آبادی نماینده‌ ولی‌فقیه در استان مرکزی از شرکت صنایع آلوم رول نوین و گروه کارخانه های تولیدی نورد آلومینیوم و کارخانه‌ آندسازی کربن صنعت امیرکبیر.

شنبه 10 شهریور 1403 ساعت 13:49

به گزارش باشگاه آلومینیوم، آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده‌ ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و هیأت همراه، با همراهی آقای محسن محمدی سهامدار عمده و عضو هیات مدیره ایرالکو و مهندس غفاری مدیرعامل شرکت کربن صنعت امیر کبیر و عضو هیات مدیره ایرالکو روز چهارشنبه 24 مرداد ماه سال جاری از شرکت‌های صنایع آلوم رول نوین و شرکت گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم و کارخانه آند سازی کربن صنعت امیر کبیر بازدید نمودند.

آلومینیوم می‌تواند جایگزین نفت شود

در حاشیه این بازدید آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به توانمندی‌های شرکت آلوم رول نوین گفت: با توجه به سرعت پیشرفت صنعت آلومینیوم؛ در آینده‌ای نه چندان دور؛ صنعت نفت جای خود را به صنعت آلومینیوم خواهد داد.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تشکر از آقای محسن محمدی به دلیل گسترش صنعت آلومینیوم و همچنین ایجاد و رشد اشتغال در این صنعت، به ویژه در بین جوانان طی جلسه هم اندیشی که با حضورکلیه مدیران این شرکت برگزار شد بیان داشت: این صنعت می‌تواند جایگزین خوبی برای نفت شده و با بهره‌گیری از دانش متخصصان داخلی و جوانان پویای کشور، به عنوان یک صنعت پیشران مطرح شود. وی ظرفیت تولید آلوم رول نوین، نشان دهنده توان بالای این شرکت در صنعت آلومینیوم دانست، که کمتر شرکتی در سطح کشور این پتانسیل را در اختیار دارد.

سپس دری نجف آبادی و هیأت همراه ایشان در بازدید از شرکت کربن صنعت امیرکبیر، ضمن آشنایی با فرایند تولیدی این شرکت در زمینه تولید آند، به عنوان بخشی از مواد اولیه شرکت ایرالکو، با گزارش مهندس غفاری مدیرعامل کربن صنعت امیرکبیر در جریان جریان روند پیشرفت و تجهیز کارگاه‌های مختلف این شرکت از لحاظ عمرانی قرار گرفتند.

آیت الله دری نجف آبادی ابزار امیدواری کرد که با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از این مسیر پیشرفت، توسط پرسنل و متخصصان ایرانی طی شده است، در آینده‌ای نه چندان دور این گونه اقدامات به صورت صد در صد بومی انجام شود، چرا که با توجه به تخصص جوانان کشور عزیزمان این کار ممکن بوده و ضمن ایجاد اشتغال، از خروج ارز نیز به میزان قابل توجهی جلوگیری خواهد شد.

تعداد بازدید : 495

ثبت نظر

ارسال