Fa En دوشنبه 2 مهر 1403 ساعت 14 و 45 دقیقه

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد؛

اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان توسط شرکت آلومینیوم المهدی

اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان توسط شرکت آلومینیوم المهدی

باشگاه آلومینیوم: با دستور مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی و به منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان کم ‌بضاعت روستاهای شهرستان جاسک (تیتکن، تار و کیایی) شامل لباس فرم مدارس، کیف، کفش و لوازم‌التحریر تهیه و اهدا شد.

4 ساعت و 43 دقیقه

به گزارش باشگاه آلومینیوم، شرکت آلومینیوم المهدی از جمله شرکت‌های پیشتاز در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در سطح کشور و استان هرمزگان شناخته می‌شود، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با شناسایی دانش‌آموزان کم برخوردار در دورترین نقاط شهرستان جاسک (روستاهای تیتکن، تار و کیایی)، نسبت به تهیه و توزیع لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان این نقطه از میهن اسلامی عزیزمان اقدام نمود.

حمید رجب پور با بیان اینکه دانش‌آموزان امروز، آینده‌سازان فردای این کشور هستند، اظهار کرد: باید شرایط مناسب و در خور شأن نظام تعلیم و تربیت بیش از پیش فراهم شود تا آینده‌سازان ایران اسلامی در دورترین نقاط کشور هم بتوانند بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

وی در ادامه نقش مدرسه و دانشگاه را در تربیت نسل آینده کلیدی دانست و افزود: اهمیت این کار بر کسی پوشیده نیست و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی ضمن گرامیدشت هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان رزمنده بسیجی در جبهه‌ها حضور پررنگی داشتند و با گذشت از جان خود، جانانه از خاک، ناموس و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

رجب پور بیان داشت: علی رغم تلاش‌های بسیار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای تاثیرگذاری بر افکار دانش‌آموزان، این قشرِ با بصیرت توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

وی گفت: هر چند که این کمک‌ها ناچیز است؛ اما می‌تواند گره‌ای کوچک از مشکلات دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار را برطرف نماید.

این لوازم که با هزینه‌ای بیش از 250 میلیون تومان تامین شده است، طی مراسمی با حضور نمایندگان شرکت آلومینیوم المهدی و مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان جاسک به دانش‌آموزان اهدا شد.

لازم به ذکر است محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز طی دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت آلومینیوم المهدی این اقدام را بسیار شایسته و خداپسندانه دانست و ضمن قدردانی از حمایت های مهندس رجب پور مدیرعامل محترم شرکت آلومینیوم المهدی با تاکید بر حضور هرچه بیشتر صنایع استان در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که هیچ دانش‌آموزی درکشور به دلیل عدم تهیه لوازم التحریر و مایحتاج لازم، از ادامه تحصیل بازنماند.

تعداد بازدید : 20

ثبت نظر

ارسال