Fa En شنبه 24 شهریور 1403 ساعت 11 و 57 دقیقه

افتتاح و کلنگ زنی ۳ پروژه در شرکت آلومینای ایران

افتتاح و کلنگ زنی ۳ پروژه در شرکت آلومینای ایران

باشگاه آلومینیوم: سه پروژه نیروگاه ۳۰ مگاوات خورشیدی، بهره‌برداری از فاز دوم توسعه واحد گل قرمز و بلوار جاجرم به آلومینا شرکت آلومینای ایران افتتاح شد.

پنجشنبه 8 شهریور 1403 ساعت 10:57

به گزارش باشگاه آلومینیوم، همزمان با هفته دولت ۳ پروژه شرکت آلومینای ایران با حضور حسن ناهیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ، مصطفی حاج زاده فرماندار شهرستان جاجرم ،حجت الاسلام هوشمند نژاد امام جمعه ، مهندس حیدر مدیر مجتمع، و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

آئین کلنگ زنی نیروگاه ۳۰ مگاوات خورشیدی شرکت آلومینا

فاز اول این نیروگاه با ظرفیت ۱۰ مگاوات و با اعتبار ۴۳۵۰ میلیارد ریال احداث و عملیات اجرایی آن در دی ماه ۱۴۰۳ آغاز و در تیرماه سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید همچنین میزان اشتغال این طرح در زمان احداث ۵۰ نفر و پس از بهره برداری ۲۰ نفر خواهد بود.

بهره برداری از فاز دوم توسعه واحد گل قرمز شرکت آلومینای ایران

این پروژه با هدف  ایجاد افزایش ظرفیت شستشو و فیلتراسیون  8 تن بر ساعت گِل خشک در واحد گِل قرمز و ایجاد افزایش ظرفیت تولید 22,500 تن آلومینا در سال (در صورت توسعه واحدهای زیر دستی و بالا دستی) با اعتبار 270 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

آیین کلنگ زنی بلوار جاجرم به آلومینا

این پروژه با هدف ایمن سازی مسیر تردد و کاهش تصادفات و با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

تعداد بازدید : 717

ثبت نظر

ارسال